Wednesday 4 July 2012

Cuti-cuti yg normal

Assalamualaikum,,,

Cuti sem 2..!Makne nye secara rasmi dah kami tamat belajar se tahun di U pilihan kami dlm kos Biologi bg aku dan kos Chemical engineering bg kwn aku nie. Sepanjang cuti nie, aku mcm biase2 je. Motif dan tujuan masih lg nk kembangkan badan. Malang nye badan aku nie mcm x nk kembang2 je. So mak aku ckp, kne kawin dulu baru bley kembang2 nie. AHHAHAAHAH! Kawin?mmg la nk tp, biar la dulu. Kalau ikut kn hati nie, dah lame aku nie nk kawin. Tapi mngkin belom sampai jodoh lg, x pon jodoh ade, tp dugaan tu byk. Sabar ye hati!:)

Utk kwn aku tu pulak, rase nye cuti die pon normal jgk. Sbb nye die x gtaw pon aku die keje or ape2. Ohh, die ade gtaw yg die nk mari melawat Kelantan  ary bulan kalu x silap aku la. Bkn melawat aku, die ikut rombongan sekolah mak die. Tapi okey la kn, boleh jln2 jgk. Mintak2 die boleh singgah umh aku jgk one day, hopefully.:D.

Jadi, semua nye normal2 aje stakat nie. Tapi aku agak kebosanan la di rumah nie. Nk keluar meronda2 tp x der kwn pulak. Aku nie mmg la! Kwn mmg ssh nk cari d kawasan rumah nie sbb asyik duk pindh je. hhahaha. Tapi x pew la. HAjat d hati nk ke Terengganu dlm cuti nie. Nk g shopping ngn kwn sy nie. Ntah dpt ntah tidak. Ayah aku mcm x bg je. Tapi nanti la try bodek2 cket. Die bimbang kot nk bg aku jln2. Tapi aku bkn x pernah naik bas sorang diri. Aku bukan nye kanak2 umor 2 tahun. Dah 20 tahon dah. Ntah....tapi x pe la. Bimbang seorang ayah. Aku still lg x puas hati sbenar nye!huhuhuhhhuuuu.

OOOOOHHHHH....lupe pulak. Mlm nie mlm nisfu Syaaban. Mlm buku amalan di tutup. Bukak buku amalan baru pulak. Aku x nk membebel pnjang pon sbb ilmu x cukup lg. Tapi doa aku mlm nie, supaye aku dan kwn2 akan terus berjaye dlm hidup, di beri hidayah, sentiase di jln yg betol, di ampunkn dosa2 yg mmg bertimbun la kalu aku kn..huhuu. Utk family tercinta, dilindungi dan di rahmati Allah. MOga2 dpt jd hamba yg baik.:)

Utk kwn aku nie, terus kn usaha!miss u..hahahaha

Sekian.

~SOLEHAH~~


No comments:

Post a Comment