Sunday 29 January 2012

Holiday's

Assalamualaikum~~~~

hai..hai...hai......sekarang nie musim cuti bg aku.....walaubagaimanapun......aku masih lg kekurangan ruang dan waktu utk menaip.....hahahahaha....sebenarnye bkn busy pon...tp aku yg mls! Okey! pngakuan ikhlas....aku malas!

x ade ape yg best spnjg cuti nie....duk umh je...lepak2 depan ttv....heeee....aktiviti biase aku...insan penganggur di rumah......nk keluar..berjln2....tp.....x ade teman la....sedih x??? agak sadis jgk sbnr nye.....kalau ade teman...at least boleh la jgk melepak2.....

mcm mane pon....aku bersyukur sgt...boleh duduk melepak di rumah nie....Rumahku syugaku kn?????

appreciate my house!huhuhuhu

moral of the story is~~~ hargai lah ape yg kite ade....kalau asyik bersungut je.....ssah la kn! mane ade bnde dlm dunia nie perfect! nk cri kesempurnaan tu susah la....sbb...Allah mmg cipta kn makhluk nie x sempurna.....jgn harap kn kesemppurnaan bila kita sndiri x sempurna....tp...kita boleh mencuba utk jd yg terbaik kn???bak lagu Hazama tu...tajuk die Cinta teragung.....hayati la lagu tu...even aku x minat sgt lagu tu...tapi kalau dgr baik2...hayati....lagu tu mmg memberi ertti yg mendalam......:)



that's all::Solehah::

No comments:

Post a Comment